Vaega faapitoa uma

tala

Ua e i ai iinei: Fale> tala

Fa'ailoga pepa fa'ailoga- Rasch

Taimi: 2022-06-19 Hits: 38

3.1

leaga o se tasi o kamupani sili ona tele i le alamanuia pepa puipui lalolagi, faʻatasi ai ma faʻavae gaosiga faʻaonaponei i Siamani, Iukureini, Turkey ma Polani, ma e sili atu nai lo le 150 tausaga o tala faʻasolopito o le gaosiga o pepa, fiafia i se igoa maualuga i Europa.

leaga o le kamupani pepa pepa muamua i le lalolagi e faʻaaogaina masini faʻamamaina o le kesi otaota ma faʻapipiʻi lolomi vai, ma o ana oloa na maua faʻamaonia faʻavaomalo e pei ole CE EU faʻamaonia le saogalemu, faʻamaonia le siosiomaga FSC, tusi faʻamaonia RAL, ma isi. ma fa'alelei le si'osi'omaga ma toe fa'aaogaina.

leaga e matua gauai atu i le faʻavasegaina ma le fatufatuaʻi o pepa puipui, ei ai lana lava 'au o mamanu, faʻatasi ai ma studios i le lalolagi atoa, ma e oʻo mai i le taimi nei e 12 tagata faʻapolofesa faʻapolofesa ma le faitau selau o tagata mamanu, faʻatasi ai ma oloa e masani ona faʻaalia i faʻaaliga tetele ma fonotaga faʻalelei. viia lautele i totonu ma fafo o le alamanuia.

O le ETRO o le pito i luga o le faʻasologa o pepa faʻapapa Europa, e sili atu ma le sefulu lanu eseese ma mamanu, o le matagofie ma le matagofie o le mamanu ma le gaosiga o le filifiliga lea a tagata e tulituliloaina sitaili maualuga. O le lanu e tulaga ese ma faʻapitoa, ma o le faʻataʻitaʻiga e faia e ala i le oomi loloto, ma se lagona malosi o le tolu-dimensionality.

Ae mo isi wallpapers, o le umi aloaia ua teuteuina e tusa ai ma le sitaili, mamanu, lanu ma aganuu faʻapitonuʻu o le pepa puipui o loʻo faʻavasegaina foi, ma faʻaigoaina "Rivera", "Abaca", "Nubia" Ma isi, ae o lea igoa o lona uiga moni. itiiti i tagata fa'atau.

O elemene Saina i totonu o le pepa puipui o se mea taua, "fiafia i luga o mata" o se tasi o sui o le faasologa, i le autu o fugalaau Saina ma manulele, o le aofaʻi o ituaiga sitaili e fa. I aganuu faaSaina masani, magpies faailoga o le manuia, fiafia, pepa puipui i luga o le lafu o magpies e ala i le vevela faagasologa, pei o le ola, o nisi magpies tutu i luga o lala, tulaga matagofie, o nisi magpies lele i luga o le ea, malosi, ina ia le potu atoa. e tumu i le malosi ma le malosi. O le faʻasologa o pepa puipui e faia i le ie e le o lalagaina, lelei le manava, e le faigofie ona saeia.

"Fetu susulu" pepa faʻapipiʻi ua fuafuaina mo potu o tamaiti e fausia, fetu faʻataʻitaʻiga naïve, kulimi pito mama mama ma e le saua. Formaldehyde e tusa ma le 10mg/kg, puipuia lelei o le soifua maloloina o tamaiti.